Blog als een marketing tool?

Heeft het nog zin om te bloggen? Zoveel bedrijven bloggen tegenwoordig. “Wat moet ik schrijven?” is een veelgehoorde vraag. Die is eigenlijk makkelijk te beantwoorden: Deel je kennis en laat zien dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen in jouw branche, met daarnaast bijvoorbeeld bruikbare tips en publicaties rond bepaalde thema’s. Het

Continue reading »

Wat zijn de kenmerkende eigenschappen van een ondernemer?

Hoe word je een succesvolle ondernemer? Wat maakt dat de ene ondernemer succesvol is en de andere niet? Belangrijke vragen waarop eigenlijk geen duidelijk antwoord mogelijk is. Wat wel opvalt is dat veel ondernemers bepaalde eigenschappen gemeen hebben. Teamleader zette een aantal eigenschappen die zeker bijdragen aan een succesvol ondernemerschap op een rijtje: 1. Je wordt

Continue reading »

Mag ik “je” zeggen?

Je hebt altijd geleerd om “u” tegen vreemden te zeggen, want dat is beleefd. Maar zijn de waarden die je ouders je hebben geleerd nog van deze tijd? Hoe spreek je de bezoekers van je website aan? Kun je het beste “u” of “jij” gebruiken? Tutoyeren is tegenwoordig een trend, vooral in de online wereld.

Continue reading »
Pages:12»